PALAUTUS- JA VAIHTO-OIKEUS

Kysythän meiltä tuotteista lisää, mikäli jotakin oleellista tietoa ei tuotteen kohdalla lukenut tai se jäi selvittämättä.

Mikäli haluatte, on meillä myös mahdollisuus joissakin tapauksissa lähettää tuote kokeiluun ennalta sovituksi ajaksi.
 
Eikö tilaamasi tuote vastannut odotuksiasi?

Muistathan, että tuote on palautus -ja vaihtokelpoinen vain, mikäli

  • Tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen.
  • Tuote on alkuperäisessä, myyntikuntoisessa pakkauksessa.
  • Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske korvan sisään laitettavia kuulokemalleja kuten Beoplay E8 3rd Gen, Beoplay E8 Sport tai Beoplay EQ, Beoplay EX malleja. Kyseessä hygieniatuote.

Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa, Beetoo.fi ei ole vastuullinen hyvittämään kadonnutta lähetystä. Muista aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautuslähetys on saapunut varastollemme. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa, että olet luovuttanut lähetyksen kuljetettavaksi.

Sinulla on neljäntoista vuorokauden (14vrk) vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautukset onnistuvat helposti seuraavien ohjeiden mukaisesti:

  • Ole yhteydessä palautuksesta asiakaspalveluumme
  • Tuotteen voi palauttaa myös kivijalkaliikkeeseemme Bang & Olufsen Helsinki yhteystiedot
Kun olette olleet yhteydessä asiakaspalveluumme:
  • Pakkaa tuote alkuperäiseen myyntipakkaukseen ja toimituspakkaukseen, jossa tuote toimitettiin. Laita pakkaukseen kaikki tuotteen mukana tulleet osat.
  • Liitä palautuksen mukaan tilauksesi mukana tullut lähete / kuitti (tai kopio siitä).
  • Mikäli palautus tapahtuu postilla, toimitamme postin palautuskoodin. Käyttämällä tätä palautuskoodia Beetoo.fi vastaa kaikista palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.

Palautettavan tuotteen voit palauttaa mihin tahansa Postin toimipisteeseen.

Käsittelemme palautukset verkkokaupan asiakaspalvelussa 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta verkkokaupan varastolle.
Mahdollisia maksettuja toimituskuluja ei hyvitetä palautuksissa.

Palautus Bang & Olufsen liikkeeseen:

  • Palauttaessasi tuotteen myymälään, ota mukaasi tilausvahvistus tai toimituksen mukana tullut lähete / kuitti.
  • Saat mukaasi tositteen palautuksesta, joka käsitellään mahdollisimman pian verkkokaupan asiakaspalvelussa.
    Emme maksa verkkokaupan palautusten hyvityksiä liikkeessä.
    Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi. 

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan sinulle, kun olemme käsitelleet palautuksesi.
Uusi tilaus maksetaan normaalisti verkkokauppatilauksen yhteydessä.

Haluamme, että olet tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen ja ostopäätöksesi on harkittu.

Tuotteiden edestakaisin toimittaminen on kallista, ja myös ympäristön kannalta huono valinta. Haluamme huomioida nämä asiat toiminnassamme, ja yhteistyössä asiakkaidemme kanssa noudatamme palautusten reilua toimintatapaa.

Mikäli vastaanottasi tuote on viallinen, otathan välittömästi yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun joko sähköpostitse helsinki@beohelsinki.fi tai puhelimitse +358 44 974 7786. Yhteydenoton jälkeen, ellei toisin ole sovittu, toimi myös reklamaatiotapauksissa yllä annettujen palautusohjeiden mukaisesti.

Jos sinulla on jotakin kysyttävää palautuksiin liittyen, ota yhteyttä joko sähköpostitse helsinki@beohelsinki.fi tai puhelimitse +358 44 974 7786 tai chatissa.

Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 10-18.